Saturday, November 6, 2010

kehadiran ku bkn selamanya.....one day aku akan tgglkan kamu jgk....:(

hummm...hidup2.....gtu la...apa yg kita usaha kan blom tentu nmpk d mata org len...bkn aku x penah cuba tlg penah jgk ba...juz aku x taw mcm na maw memasak x b`mksud aku x taw maw bt keja len...nda bgs lyan aku gnii...sma2 kita penat..aku penat d otak penat yg org x nmpk..yg org anggap senang jak...tp ko penat fizikal yg org nmpk...tp xpa la aku hormat dgn dya...panas telinga m`dgr....jaoh aty rasanya...huhuhu.....pa la ble bt xda kemampuanku maw b`suara...pa yg mampu sabar jak la...x lama jua lgik...2 pun lau sempat ku hbskan sem ku d poly....sedih btol....skrg bru terasa bezanya kita kalo suda besar...walau kuarga tyme kecil tp da besar masing2 ada idop sendiri suda....hhuhuuu......xda kekuatan ku maw lalui idop gni eyh...sbb aku jobless....x taw maw bt pa2 gni la d ckp aku...terasa tul atyku....t`ingat apa yg cikgu ckp dlu..btol  kata cikgu ku 2...huhuhuhuhuhuhu......bila kehadiran kita d anggap 1 beban bt org len...better kita x wujud...drpd wujud tp menyusahkan org....huhuhuhu.........btol2 sedih yg t`amat...sebak atyku....xpa ada hikmah sebaliknya.....my life is just started..there`s so many things will come...yg ku taw skrg jga perasaan parentsku...peduli la aku maw d ckp apa...bkn jua aku minta maw jd anak manja..tp lau suda dpt org yg mcm aku ni 2 dugaan la bt kamu...yg penting aku suda berusaha tuk majukan diri..jgn nmpk kekurangan ku jak smpai kelebihan ku d lupakan...dunia ni berputar kadang kita d atas kadang d bwah..bkn maw m`doakan  k`susah tp 2 kehidupan pasti ada susah senang....mgkn gak kewujudan ku x lama...semua takdir kita ambil jak kewujudan org 2 dgn rela aty...sbb 1 ary org yg wujud 2 akan tgglkan kita atau kita meninggalkan dr
g....masa 2 da xda guna maw m`hargai...juz luahan aty dri aku kali ni....dgn aty yg sebak..sabar jak ku tulis semua ni...2 jak la tuk kali ni.....don`t ask me anything about dis..i`ve told u what i should told...:'(

No comments:

Post a Comment