Monday, October 25, 2010

it`s been a long time.....a lot of story........:D

lama x update.....bnyk suda cta  maw d storyy.......tyme blik LABUAN ary 2...aku d serang penyakit besa..hehe..demam panas.....rasa mcm maw mati suda....dugaan 2 bikin ingat mati....selalu hepy jak kan....mlm 2 aku muntah then tros ok...p klinik dpt surat cuti..yeay!!walau surat 2 x b`fungsi apa2 pun...hehehe....so ary isnin 2 akku lik sorang2 dgn keadaan yg agak2 lemah gak la tnpa d temani org yg diCinta..hehehe..my pEace....hhuhu...dia lik awal la plak coz ada jaming ngan band nya yg d gelar caller apa ntah lupa....kwang3x....duk dlm bas pun sorang2....smpai2 jak tros blik poly...x rehat pun...tros tkr baju the g kelas ada tez agama.....so far ok la....da 3 soalan aku da taw slah...huhuhu....arap2 ok la 2.....pas2 dlm minggu 2 kelas padat la jgk ble tahan...tp mlm2 aku blik rmhh abg aku coz ada la prob yg mls maw tulis d cni...ngeee....da 2 aku ary2 lak sakit pala..haih!!x taw napa....ary jmaat bersamaan brpa ary blan ntah kehkehkeh...aku g klinik lgik d tuaran...doktor 2 p cek mata aku then ckp mata aku pucat...cek darah rupanya krg darah.....hummmm....akibatnya org x suka mkn sayur ni..hehehe...dia bg la ubat pening tmbh darah n ubat batuk...pas2 da ok...tp yg lucunya ni c ApeAce merangkap BF aku ni kata leaking....haiyeee......bhya eyh sensitif tul leaking lgik 2.....
xpa2 kta tglkan cta 2 n look forward..aku binggung sbenarnya skrg ni....aku ni da la penyakit aneh then bila d scan 2 lgik la aneh..kenapa bila akuu d scan akuu sedar semua yg berlaku erk??bila tnya org len yg penah bt bnda sama drg kata x sedar....tros aku rasa mcm aku ni ada split personaliti...tp x mgkn la kan....2 ble jd gila 2....mgkn gak bnda dlm badan 2 da sebati ngan aku???ble jd ka ar???eeee...kin tkt.......ok next story is final exam will be kick off next monday.....arghhhhh!!!tktnya.....1st subjek mikroekonomi..fuhh!!!head banging aku lau mcm ni....gilak2......tp xpa usaha akan m`buahkan hasil pada kebiasaanya...mudah2an la b`hasil...amin....
k dats all for my new update post......see yeaaa next story.....obviously on the different tyme date n so on....PEACE 4 ME!!!!

No comments:

Post a Comment